قلب دختروپسر
 
پسر و دختر
 
 

.



نظرات شما عزیزان:

کوروش
ساعت11:21---19 مرداد 1393
من 22 سالمه تهران من دنباله دختر از تهران هستم که واقعا تهران باشه و شرايطش مثله خودم باشه واقعا من پدر ندارم نک فرزندم به قران هيچ وقت دوست دختر نداشتم باهاش بيرون برم انقد تنهاي تنهام دختر باشه واقعا بيرون بياد همش اهل بيرون رفتن باشه مهربون سالم صادق دلسوز احساساتي واقعا پام وايسه اگر دختر تهران پيدابشه به قران تا اخرش پاش واسادم اگر کسي شرايط داشت زنگ اس بزنه ممنون ميشم 09192988137

غزل
ساعت2:22---1 شهريور 1391
in yeki rast bood

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 15:42 :: توسط : پونه و سعید

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
وای سعیدیعنی اینقدرگرسنه بودی؟؟؟؟ عکسی دیگرازسعید پسرهاشبیه سوسکن!!! سلام من تازه به جمعتون اضافه شدم و می خوام نویسندتون بشم.میشهههههههههههههههههمطلب ارسالی ازمحمد فتحی !!!!!!!!!!!!!!!! وحشی وحشی وحشی خخخخخخخخخخ گناه؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پسرودختر و آدرس boy.girls.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.